S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
bio - raw - vegan - eko - bez lepku
Vitajte v internetovom obchode so zdravou a špeciálnou výživou, doplnkami stravy, prírodnou kozmetikou a ekodrogériou

 

 

 

 

 

 







 

 

 

 
 

 

TOVAR V AKCII

NOVINKY

arr3arr3ZMENA PREPRAVNEJ SPOLOČNOSTI A POPLATKU ZA DOBIERKUVážení zákazníci, neustále sa snažíme zdokonaľovať naše služby, aby bolo pre Vás nakupovanie na... arr3ZMENA PRI PLATBÁCH OD 01.02.2016 - ÚČET V TVARE IBANTáto informácia sa týka každého nášho zákazníka,  ktorý si pri objednávaní tovaru zvolí spôsob... arr3DopredajPre vysvetlenie: U produktov, u ktorých je dostupnosť uvedená ako " dopredaj - končí výroba (o... arr3Zasielame kuriérom DPDMilí naši zákazníci,v rámci skvalitňovania našich služieb sme pre Vás pripravili ďalšiu skvelú... arr3Pošlite nám Váš príbeh    Podeľte sa s nami o Váš príbeh a skúsenosti, ako sa Vám vďaka prírodným produktom a iným...

NAJPREDÁVANEJŠÍ


» Reklamačný poriadok
Záruka a reklamácia

Ak spotrebiteľ po prevzatí tovaru zistí nejakú chybu alebo vadu, má právo reklamovať tovar:

  • písomne na emailovú adresu predávajúceho (nutrimas@nutrimas.sk) s presným popisom chyby, vady a pod., a s priloženou kópiou o kúpe tovaru.
  • osobne v našom Liečebnom a regeneračnom štúdiu BODYMAS – dôležité je doloženie tovaru dokladom o jeho kúpe

Pri tovare kupovanom na základe občiansko-právnych vzťahov je záručná doba v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky štandardne 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru.

Záruka sa nevzťahuje na vady a poškodenia vzniknuté: v súvislosti s bežným opotrebovaním, konaním kupujúceho, alebo tretej osoby po prevzatí tovaru kupujúcim, neodborným, nešetrným zaobchádzaním, nadmernou záťažou, mechanickým poškodením, alebo opotrebovaním, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom použitia, alebo nedodržaním pravidiel používania, údržby alebo skladovania, pri živelných katastrofách, alebo uskladnením.
Kupujúcemu zaniká záruka tovaru taktiež v prípade, ak bude vykonaný neodborný zásah do tovaru. Zmiešaním rôznych druhov tovaru, prípadne akýmkoľvek iným znehodnotením. Nie je možné vrátiť, reklamovať alebo vymeniť tovar po uplynutí jeho doby spotreby.

 

Postup pri reklamácii:

 

a) informujte nás o reklamácii a jej dôvode vopred písomne - mailom alebo osobne. Odporúčame vyplniť a zaslať nižšie uvedený formulár "Reklamačný list".
b) tovar zašlite po dohode spolu s priloženým dokladom o kúpe a popisom vady/reklamačným listom ako listovú zásielku alebo balík doporučene (nie na dobierku) na našu adresu:
Liečebné a regeneračné štúdio BODYMAS, Hviezdoslavova 51, 029 01  Námestovo
Reklamovaný tovar musí byť dôkladne zabalený tak, aby nedošlo k prípadnému poškodeniu počas prepravy. Za prípadné poškodenie tovaru počas prepravy predávajúci nenesie zodpovednosť.
Poštovné náklady za zaslanie reklamovaného tovaru predávajúcemu znáša kupujúci.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

Počas záručnej doby má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru, príslušenstva a dokumentácie. Predávajúci sa zaväzuje, že reklamáciu vybaví čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Kupujúci bude o vybavení reklamácie vyrozumený písomne mailom, prípadne telefonicky.

V prípade, ak je reklamácia uznaná ako oprávnená, zaistí predávajúci výmenu tovaru, prípadne vrátenie peňazí bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ len v tom prípade, ak výrobok plne zodpovedá kvalitatívnym požiadavkám a nie je na ňom závada.

Reklamačný list
Predávajúci: *
Meno a priezvisko reklamujúceho: *
Adresa reklamujúceho (ulica, PSČ, mesto): *
Emailová adresa reklamujúceho:
Telefonický kontakt reklamujúceho:
Týmto reklamujem tovar z faktúry č.: *
Tovar mi bol doručený dňa: : * img
Kód a názov reklamovaného produktu: *
Počet reklamovaných kusov: *
Dôvod reklamácie/detailný popis závady:: *
Dnešný dátum: * img
Opíšte text z obrázku: *
 

 

OTI4ODAxY